Conditie – Nulallergi.dk
Meteen naar de content

Persoonlijke service

Gratis verzending boven 80 euro

Klantenservice

Conditie

Deze voorwaarden zijn van toepassing op de aankoop van goederen nulallergi.dk

 

nulallergi.dkeigendom van allergie Ltd.

CVR No:. 40766022

Adres: Sønderled 10, 9510 Arden, Denemarken

Tel. +45 21459810

E-mail adres: info@zeroallergy.dk


De in het Deens gesloten overeenkomsten


Betaling en levering


We accepteren betalingen met Visa, MasterCard, mobilepay, Diners Club, American Express.

Het bedrag wordt in mindering gebracht wanneer het wordt verscheept.

Als u besteld meerdere items en een van de items wordt nabesteld, we trekken eerste betaling voor dit product wanneer het wordt verscheept.

De prijzen zijn genoteerd in Deense kronen incl. VAT. Op de top van de prijs toe te schrijven aan de kosten van vracht. De prijs zal verschijnen in verband met uw aankoop. U kiest vracht vorm aan het einde van het bestelproces. Er kan eventueel. onder voorbehoud van betaling van het recht, afhankelijk van de gekozen vorm van betaling. Eventuele vergoedingen zullen worden bekendgemaakt in verband met uw aankoop.

Wij leveren 1-4 dagen dagen na uw aankoop.

Wij leveren de goederen met DAO, GLS, PostNord of CoolRunner en wij leveren aan alle landen in Europa.

 

Wat ik ontvangen van Nulallergi na een aankoop

annulering

 

Wanneer je als buy consumptiegoederen op het internet, heb je meestal 14 dagen recht onder de Consumer Contracts. We hebben ervoor gekozen om uw wettelijke herroepingsrecht te verlengen voor 30 dagen. Dit betekent dat u het recht om een ​​aankoop binnen 30 dagen (in plaats van 14 dagen) te annuleren.

U hebt het recht om een ​​aankoop te annuleren zonder opgaaf van redenen binnen 30 dagen. Hebt u meerdere items gekocht in een bestelling, kunt u ervoor kiezen om de aankoop van sommige of alle items te annuleren. Bekijk de terugbetaling van de verzendkosten van annulering hieronder.

De herroepingstermijn verstrijkt 30 dagen na de dag waarop u of een andere persoon die je hebt gekozen (niet de drager), de goederen zijn in fysieke bezit.

Als u meerdere items hebt besteld in een bepaalde volgorde, en we kunnen niet de goederen op hetzelfde moment te leveren, de wachttijd van u of een andere persoon die je hebt gekozen (niet de drager) is de laatste goede fysieke bezit.

Als u meerdere partijen of onderdelen, de wachttijd van u bestelde, of iemand die je hebt geselecteerd (niet de vervoerder), krijg je de laatste partij of het laatste deel in fysieke bezit.

Als het gaat om regelmatige levering van goederen gedurende een bepaalde periode, de wachttijd van u of een andere persoon die je hebt gekozen (niet de drager), is het eerste product in de fysieke bezit.

Als de termijn verstrijkt op een feestdag, zaterdag, zondag, Dag van de Grondwet, kerstavond of New Year's deadline Eve wordt uitgebreid tot de volgende werkdag.

Het herroepingsrecht geldt alleen voor particuliere consumenten winkelen via https://nulallergi.dk/Operators hebben geen recht van terugtrekking.

Uitzonderingen op het herroepingsrecht

U kunt uw recht verliezen als u het zegel verbreken / verpakken van de goederen of de goederen in gebruik is.

 

Hoe u het herroepingsrecht gebruikt

 

JIJ spijt u door ons te informeren dat u spijt hebt. U kunt bijvoorbeeld een brief of e-mail sturen waarin u aangeeft dat u spijt hebt van Allergifri APS, Sønderled 10, 9510 Arden. Tel: 21459810 E-mail: info@zerouallery.dk

U kunt niet ongedaan maken door weigeren het artikel te ontvangen of door het niet op te halen zonder tegelijkertijd u op de hoogte te stellen.

De opname-deadline wordt nageleefd als u uw bericht verzendt dat u betreurt aan de aankoop voordat de deadline van annulering is verlopen.

 

Return of the item en retourkosten

 

Als u de aankoop van een product hebt betreurd, verzendt of levert of levert u het artikel zonder onnodige vertraging en uiterlijk 30 dagen nadat u ons hebt geïnformeerd die u uw aankoop wilt ongedaan maken. De deadline wordt nageleefd als u de goederen terugstuurt vóór het verstrijken van de 30 dagen.

Goederen kunnen niet worden verzonden per. Vereisten of zonder distributie.

Je moet zelf betalen voor het rendement van het item.

 

Terugbetaling van het geld door spijt

 

Wanneer u betreurt, zullen wij alle ontvangen betalingen van u terugbetalen, inclusief bezorgkosten. Dit is echter niet van toepassing in de volgende gevallen:

  • Als u meer items in een bestelling hebt gekocht en alleen spijt hebt van een deel van uw aankoop, betalen we de bezorgkosten niet terug.
  • Als u een leveringsformulier hebt gekozen dat duurder is dan de goedkoopste vorm van levering die wij aanbieden, krijgt u niet de extra kosten terugbetaald.

We betalen het bedrag zonder onnodige vertraging terug en in elk geval uiterlijk 14 dagen vanaf de datum hebben wij uw kennisgeving van spijt ontvangen. We kunnen echter de terugbetaling achterhouden totdat we de goederenrendement hebben ontvangen of totdat u documentatie hebt ingediend dat de goederen worden geretourneerd.

We vullen zo'n restitutie in met hetzelfde betaalmiddel dat u in de originele transactie hebt gebruikt, tenzij u expliciet hebt ingestemd met iets anders. In ieder geval vereist u geen enkele vergoedingen als gevolg van de terugbetaling.

 

Het item en de verpakking testen

 

U bent alleen aansprakelijk voor een mogelijk. Verslechtering van de waarde van het product als gevolg van andere behandeling van het product dan nodig is om de aard van de goederen te bepalen en de manier waarop het werkt.

U moet het artikel gewoonlijk op dezelfde manier onderzoeken als u kunt en in een bedrijf moet, maar gebruik het niet. Als u het hebt gebruikt op een manier die u niet in een bedrijf hoeft of kunt of kunt we het niet opnieuw verkopen, of het niet meer met volledige prijs kunnen verkopen, moet u rekenen dat we de bijzondere waardevermindering in dit bedrag aftrekken terug hebben. Als het artikel niet langer een handelswaarde heeft, betalen we het aankoopbedrag niet terug, maar verzenden in plaats daarvan de goederen.

Als klant moet u het artikel in de originele verpakking retourneren.

U moet er ook voor zorgen dat het artikel veilig wordt ingepakt wanneer u het retourneert. U draagt ​​het risico van het pakket / goederen totdat we het ontvangen. Sla derhalve e-mailbewijs en mogelijk op. Spoor en traceernummer.

 

Klacht - als er iets mis is met het item

 

U hebt een consument 24 maanden garantie direct na de koopwet. Dit betekent dat als het artikel een tekort heeft, en u op een tijdige manier adverteert, u recht hebt op aanvankelijk gerepareerd of uitgewisseld. Als het niet kan gebeuren, of het gebeurt niet binnen een redelijke tijd, kunt u het geld terug of weigeren door redelijke termijn.

Een tekort kan bijvoorbeeld een productie- of materiaalfout zijn of onjuiste informatie over het artikel. Aan de andere kant hebben gewone slijtage, of schade aan u zelf het artikel toegebracht, geen tekortkoming.

Als u een tekortkoming ontdekt, moet u ons "vóór redelijke tijd" promoten. We raden u aan om zo snel mogelijk te klagen, vooral als er transportschade is. Als u adverteert binnen 2 maanden na het ontdekken gebrek aan ontdekt, is het altijd binnen een redelijke termijn. Als de klacht gerechtvaardigd is, vergoeden wij uw redelijke en noodzakelijke verzendkosten.

Als u bedoelt dat het artikel een tekort heeft, vragen wij u zo dat zo mogelijk mogelijk, wat het probleem is.

Vergeet niet dat het artikel altijd in de geluidsverpakking moet worden verzonden en een bon ontvangt voor verzending. Bespaar e-mailbevestiging incl. Informatie over verzendkosten en mogelijk. Spoor en traceernummer.

 

Informatie over remedies

 

Een klacht tegen een product of dienst die bij ons is gekocht, kan worden ingediend bij het Centrum voor klachten, het Comité van Comité, Toldboden 2, 8800 Viborg.

U kunt klagen op het Centrum voor klachtoplossing via het vermelde portaal van de woning: https://kpo.naevneneshus.dk/Public/Home/ChooseLoginProvider?returnUrl=https://kpo.naevneneshus.dk/External

De Online Review Portal van de EU kan ook worden gebruikt bij het indienen van een klacht. Het is met name relevant voor consumenten die in een ander EU-land verblijven. Klacht wordt hier ingediend - http://ec.europa.eu/odr Bij het indienen van een klacht moet u ons e-mailadres opgeven: info@zerouallery.dk

 

Klacht bij het beveiligingsmerk

 

U kunt een klacht via het beveiligingsmerk maken en proberen het probleem in samenwerking met de webshop en het beveiligingsmerk op te lossen voordat u klagen met behulp van de bovenstaande opties.

Je kunt de klacht hier creëren https://tryghedsmaerket.dk/complain

 

Algemene informatie

 

Persoonlijke gegevens per aankoop

 

Om een ​​overeenkomst met ons in te gaan, hebben we de volgende informatie nodig:
Naam
Adres
Mobiele telefoonnummer
E-mailadres

Wij doen de registratie van uw persoonlijke gegevens met het oog op het leveren van het artikel aan u.

De persoonlijke gegevens worden opgenomen in Allergifri APS en gedurende vijf jaar opgeslagen, waarna de informatie wordt verwijderd.

Bij verzamelde persoonlijke gegevens via onze website zorgen we ervoor dat het altijd wordt gedaan door uw uitdrukkelijke toestemming in te dienen, zodat u op de hoogte bent van precies welke informatie wordt verzameld en waarom.

De directeur van Allergifri APS, evenals de afdeling Klantenservice en Financiën heeft toegang tot de informatie die over u is opgenomen.

De gegevenscontroller op www.nulallergi.dk is de directeur.

We slaan klantinformatie niet gecodeerd.

We verzenden geen gecodeerde klantinformatie.

Informatie afgeleverd bij www.nulallergi.dk wordt doorgegeven of op geen enkele manier verkocht aan derden, behalve Trustpilot, en we registreren geen persoonlijke informatie.

We gebruiken Trustpilot.dk voor het verkrijgen van koperservaringen. Informatie verzameld uit Trustpilot.dk wordt niet doorgegeven aan anderen.

Als klant van Allergifri APS heeft u altijd het recht om te bezwaar tegen de registratie. U hebt ook het recht op inzicht in welke informatie over u is geregistreerd. Deze rechten heb je, volgens de Persoonlijke Data Act en Inviry in verband met Allergifri APS

Creditcardinformatie is gecodeerd. We slaan uw creditcardgegevens niet op. Als u uw e-mailadres of uw mobiele telefoonnummer invoert, accepteert u dat we contact met u opnemen per post of sms-bericht met informatie over uw bestelling. Merk op dat u ons persoonlijk gegevensbeleid accepteert ("uw gegevens verwerken") bij gebruik van deze site, inclusief ons gebruik van cookies.

 

Mededingingsvoorwaarden

 

U kunt slechts één keer per teken deelnemen aan de competitie. De competitie koopt niet. U bevindt zich in de trekking van de prijzen wanneer u deelneemt aan die competitie, hetzij per e-mail of op Facebook en / of recht op de vragen heeft gereageerd. In verdenking van valsspelen hebben we het recht om deelnemers aan de trekking uit te sluiten.

Als je wint

De winnaars van de wedstrijd krijgen direct bericht per. E-mail, en de namen worden gepubliceerd op Facebook of in onze nieuwsbrieven. Door deel te nemen aan de concurrentie, bepaalt u tegelijkertijd deze publicatie. De winnaars ontvangen hun prijs meer dan ongeveer. 14 dagen. De premies kunnen niet worden ingewisseld voor contant geld of andere goederen.

Ander

Als u deelneemt aan de concurrentie, vergeet dan niet om alle persoonlijke informatie op te geven die door de competitie wordt aangegeven, zodat we u prijzen kunnen sturen.

Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele drukfouten. We behouden ons het recht voor met onmiddellijke ingang om de winsten in een wedstrijd te veranderen of competitie te onderbreken.

Medewerkers met ons en leden van hun huishoudens mogen niet deelnemen aan de concurrentie. Als u vragen heeft, bent u altijd welkom om contact met ons op te nemen.

Cadeaukaart

De cadeaubon is van toepassing als betaling of subbetaling bij het winkelen op onze websites. Het bedrag dat u doet, wordt in mindering gebracht op het saldo en is er een balans, het verschijnt uit uw bon.

De cadeaubon kan niet worden ingewisseld voor de aankoop van cadeaubonnen. Het huidige saldo kan worden verstrekt door de cadeauboncode op de website in te voeren of door te schrijven naar de klantenservice. Laat uw geschenkkaartcode gereed. Wanneer de kaart uitgeput is, vervalt het automatisch. Aankoop van cadeaubonnen wordt niet opgenomen in de totale aankopenruimte en kan daarom niet worden gebruikt om korting te krijgen bij minimale aankopen.

Kortingscodes

Kortingscodes kunnen worden gemaakt door Allergifri APS / nulallergie of komen van externe zakelijke partners. Als uw kortingscode niet werkt, kan dit zijn omdat u geselecteerde merken hebt geselecteerd die zijn uitgesloten van de code of dat de code mogelijk is verlopen. Onze kortingscodes kunnen niet worden gebruikt met andere kortingscodes.
Aankoop van cadeaubonnen wordt niet opgenomen in de totale aankopenruimte en kan daarom niet worden gebruikt om korting te krijgen bij minimale aankopen.
Neemt uw kortingscode nog steeds niet contact met ons op.

Andere dingen

Alle handel op deze website vindt plaats in het Deens. U kunt informatie vinden over uw eerdere bestellingen door in te loggen bij uw profiel (zie bovenaan de website).

Iedereen kan bij ons winkelen. U moet echter 18 jaar zijn om een ​​tegoed voor krediet in te gaan.

Wanneer u het abonnement / het betalen met kredietovereenkomst betaalt, voert u de geboortedatum in, dus we zorgen ervoor dat u ouder bent dan 18 jaar.

Een overeenkomst kan altijd gemakkelijk worden geannuleerd door een ouder als het moet blijken dat het is gesloten door een kind of jong onder de 18 jaar.

Als u nog vragen heeft, kunt u antwoorden op het grootste deel krijgen door op de klantenservice bovenaan deze pagina te klikken. U bent ook welkom om contact op te nemen met onze klantenservice op 21459810 of info@zerouallery.dk

We vragen u om uw bestelnummer klaar te hebben.

Het gebruik van geschenkkaarten vereist uw acceptatie van de volgende algemene voorwaarden. De elektronische cadeaubon kan worden behouden en verloopt na 3 jaar. De grootte van het cadeaubon kan een maximum van DKK 3.000 zijn. We nemen geen verantwoordelijkheid voor verloren, gebroken, gestolen of gehandicapte cadeaubonnen. We behouden ons het recht voor om deze regels te wijzigen.

Levering 3-4 dagen

.. men kan vi gøre det hurtigere - gør vi det!

Gratis verzending boven 80 euro

og ellers er fragt prisen fra 39 kr.

Gratis verzending boven 80 euro

på dine allergivenlige produkter